Інформація про роботу зі зверненнями громадян у 2020 році

 

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" Головним управлінням статистики в області проводилась робота щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення, особистий прийом і одержання обгрунтованої відповіді.

У 2020 році до Головного управління статистики надійшло 78 звернень громадян, що на 15,2% менше, ніж у 2019 році, з них: поштою надійшло 63 звернення, 15 –  побували на особистих прийомах у керівництва.

Серед звернень громадян 100% складали заяви (клопотання).

За звітний період колективних звернень громадян не зафіксовано.

Питання, що порушувались у зверненнях громадян, стосувалися праці і заробітної плати – 38 (48,7%), кадрових питань – 29 (37,2%), економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 9 (11,5%) та питань про надання роз’яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 2 (2,6%).

За результатами розгляду звернень: вирішено позитивно – 60 (76,9%), роз’яснено по суті – 16 (20,5%). Крім того станом на 01 січня 2021 року 2 звернення (2,6%) перебували на стадії розгляду, відповідно до встановлених строків. Сукупний показник вирішених позитивних звернень і тих питань, які були роз’яснені, за звітний період становить 97,4% від загальної кількості звернень.

Усі звернення оперативно розглянуто у відповідності до визначених законодавством термінів їх розгляду, надано роз’яснення та необхідну інформацію, вжито відповідних заходів, внаслідок чого повторних звернень громадян не надходило.

Прийом громадян з особистих питань проводився начальником Головного управління статистики та його заступниками відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян та згідно з графіками, які розміщені на інформаційних стендах та вебсайті Головного управління статистики.

На виконання положень Закону України від 02 липня 2015 року №577-VII Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції забезпечено подання громадянами письмового звернення з використанням  мережі Інтернет, засобів електронного звязку (електронне звернення), зокрема на вебсайті Головного управління статистики функціонує розділ “Звернення громадян”, де розміщено зразок документального оформлення звернень громадян та передбачено можливість подання електронного звернення. Разом з тим, електронних звернень від громадян протягом 2020 року не надходило.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» в Головному управлінні статистики забезпечена робота телефонної «гарячої лінії». Інформацію про Порядок роботи за зверненнями, що надходять та Графік участі керівництва Головного управління статистики у роботі телефонної «гарячої лінії» розміщено на інформаційному стенді та вебсайті  Головного управління статистики.

Протягом 2020 року в Головному управлінні статистики забезпечено функціонування громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги громадянам з питань, що відносяться до компетенції органів державної статистики, графік роботи якої розміщено на інформаційному стенді та вебсайті Головного управління статистики.

Протягом 2020 року на вебсайті Головного управління статистики в рубриці “Звернення громадян” актуалізовано інформацію щодо стану роботи із зверненнями громадян.

У цілому за 2020 рік зафіксовано 84256 відвідувань офіційного вебсайту громадянами України.

Відповідно до плану роботи колегії Головного управління статистики на 2020 рік питання стану роботи зі зверненнями громадян розглядалось на засіданнях колегії Головного управління статистики за підсумками роботи за 2019 рік,  І, ІІ, та ІІІ квартали 2020 року.

Питання щодо роботи зі зверненнями громадян та особистого прийому громадян систематично обговорюються на оперативних нарадах у начальника Головного управління статистики.

На виконання листа облдержадміністрації №1313/0/2-14/01-139 від 02.12.2014 року “Про розгляд звернень громадян за результатами особистого прийому у голови облдержадміністрації” здійснюється щоквартальне інформування відділу роботи зі зверненнями громадян апарату облдерж­адміністрації щодо розгляду звернень громадян.

Протягом 2020 року проведено перевірку стану ведення діловодства та роботи зі зверненнями громадян у секторі управління персоналом та секторі планування, координації та моніторингу статистичної діяльності Головного управління статистики. У ході перевірок надано практичну та методичну допомогу щодо  вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.

Результати за підсумками перевірки розглянуто на засіданні колегії Головного управління статистики.

З метою додержання виконання контрольних термінів документів, працівники служби діловодства  постійно здійснювали випереджувальний моніторинг та проводили роз’яснювальну роботу щодо порядку ведення діловодства за зверненнями громадян.

            

 

 

 

 Дата останньої модифікації: 12/02/2021