Інформація про роботу зі зверненнями громадян у 2022 році

  

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" Головним управлінням статистики в області проводилась робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.

 Протягом 2022 року до Головного управління статистики звернулось 38 громадян, що на 25% менше, ніж у 2021 році, в тому числі поштою надійшло 36 звернень, 2 –  побували на особистих прийомах у керівництва за попереднім записом.

Серед звернень громадян 100% складали заяви (клопотання). За звітний період колективних звернень не надходило. Найбільше звернень (18 або 47,4%) надійшло від громадян м.Івано-Франківська. Загалом, до Головного управління статистики у 2022 року звернулись громадяни з усіх районів області, за винятком Верховинського району.

Громадяни звертались з питань праці і заробітної плати (14 або 36,8%), з кадрових питань (24 або 63,2%).

За результатами розгляду звернень: вирішено позитивно 36 (94,7%), роз’яснено по суті – 2 (5,3%).

Усі звернення оперативно розглянуто у відповідності до визначених законодавством термінів їх розгляду, надано роз’яснення та необхідну інформацію, вжито відповідних заходів, внаслідок чого повторних звернень громадян не надходило.

Прийом громадян з особистих питань здійснювався начальником Головного управління статистики та його заступниками відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян та згідно з графіками, які розміщені на інформаційних стендах та вебсайті Головного управління статистики.

У зв’язку із зміною структури та штатного розпису Головного управління статистики та кадровими змінами оновлено документи організаційно-розпорядчого характеру щодо призначення відповідальних працівників за ведення діловодства й архіву у структурних підрозділах Головного управління статистики та відповідального за ведення діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики.

У зв’язку з кадровими змінами був поновлений наказ про особистий прийом громадян керівництвом Головного управління статистики в Івано-Франківській області.

На виконання положень Закону України від 02 липня 2015 року №577-VII Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції забезпечено можливість  подання громадянами письмового звернення з використанням  мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» в Головному управлінні статистики забезпечена робота телефонної «гарячої лінії». Наказом Головного управління статистики від 31 травня 2022 року № 45 було внесено зміни у Графік участі керівництва Головного управління статистики у роботі прямої телефонної «гарячої лінії».

Інформацію про Порядок роботи зі зверненнями, що надходять та Графік участі керівництва Головного управління статистики у роботі телефонної «гарячої лінії» розміщено на інформаційному стенді та вебсайті  Головного управління статистики.

Протягом 2022 року в Головному управлінні статистики забезпечено функціонування громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги громадянам з питань, що відносяться до компетенції органів державної статистики. Прийом осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, проводиться згідно з Графіком роботи громадської приймальні, який розміщено на інформаційному стенді та вебсайті Головного управління статистики.

Протягом 2022 року на вебсайті Головного управління статистики в рубриці “Звернення громадян”, актуалізовано  інформацію щодо стану роботи із зверненнями громадян.

Відповідно до плану роботи колегії Головного управління статистики на 2022 рік питання стану роботи зі зверненнями громадян розглядалось на засіданнях колегії Головного управління статистики у березні, липні та грудні 2022 року

Питання щодо роботи зі зверненнями громадян та особистого прийому громадян у період дії воєнного стану систематично обговорювалося на оперативних нарадах у начальника Головного управління статистики, зокрема у Головному управлінні статистики вжито заходів щодо отримання поштової кореспонденції через стаціонарну поштову скриньку, забезпечено опрацювання письмових та електронних звернень громадян. Також, проведено інформування громадян шляхом розміщення оголошення на вході до будівлі Головного управління статистики, на офіційному вебсайті та на його сторінці у соціальних мережах про зміни в організації прийому звернень громадян у зв’язку з запровадженням воєнного стану.

Протягом  2022 року в рамках  підвищення рівня правової обізнаності, професійної компетентності працівників, поліпшення якості роботи з діловодства й оперативності вирішення порушених у зверненнях громадян  питань, працівниками служби діловодства проведено економічне навчання з керівниками структурних підрозділів та особами, від­повідальними за ведення діловодства й архівної справи з метою поліпшення якості роботи з ведення діловодства, архівної справи та роботи зі зверненнями громадян.

З метою додержання виконання контрольних термінів документів, працівники служби діловодства  постійно здійснювали випереджувальний моніторинг та проводили роз’яснювальну роботу щодо порядку ведення діловодства зі зверненнями громадян.

Робота зі зверненнями громадян перебувала на постійному контролі в керівництва Головного управління статистики.

           

            

 

 

 

 Дата останньої модифікації: 07/02/2023