Інформація про роботу зі зверненнями громадян у 2023 році

 

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" Головним управлінням статистики в області проводилась робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.

Протягом  2023 року до Головного управління статистики поступило 39 звернень громадян, серед яких  1 колективне звернення, в якому звернулось 101 громадянин. В загальному поступило на 2,6% більше, ніж у 2022 році. Поштою надійшло 35 звернень, 4 –  побувало на особистому прийомі у керівництва за попереднім записом.

Серед звернень громадян 100% складали заяви (клопотання). Найбільше звернень (17 або 44,7%) надійшло від громадян Івано-Франківського району, в тому числі міста Івано-Франківська. Загалом, до Головного управління статистики у 2023 року звертались громадяни з усіх районів області.

Громадяни звертались з питань праці і заробітної плати (14 або 35,9%), з кадрових питань (20 або 51,3%), надання роз’яснень щодо застосування статистичної методології  (2 або 5,1%), надання статистичної інформації (2 або 5,1%), діяльності підприємств та установ (1 або 2,6%),

За результатами розгляду звернень: вирішено позитивно 36 (92,3%), роз’яснено по суті – 3 (7,7%).

Усі звернення оперативно розглянуто у відповідності до визначених законодавством термінів їх розгляду, надано роз’яснення та необхідну інформацію, вжито відповідних заходів, внаслідок чого повторних звернень громадян не надходило.

Прийом громадян з особистих питань здійснювався начальником Головного управління статистики та його заступниками відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян та згідно з графіками, які розміщені на інформаційних стендах та вебсайті Головного управління статистики.

На виконання Закону України "Про звернення громадян" від 02 жовтня 1996 року №393/96-ВР (зі змінами) громадянам забезпечено можливість  подання письмового звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

На вебсайті Головного управління статистики функціонує розділ “Звернення громадян”, де розміщено зразок документального оформлення звернень громадян та передбачено можливість подання електронного звернення. Разом з тим, електронних звернень від громадян протягом 2023 року не надходило

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» в Головному управлінні статистики забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».

Інформацію про Порядок роботи зі зверненнями, що надходять та Графік участі керівництва Головного управління статистики у роботі телефонної «гарячої лінії» розміщені на інформаційному стенді та вебсайті  Головного управління статистики.

В Головному управлінні статистики забезпечено функціонування громадської приймальні з надання безоплатної первинної правничої допомоги громадянам з питань, що відносяться до компетенції органів державної статистики. Прийом осіб, які потребують безоплатної первинної правничої допомоги, проводиться згідно з Графіком роботи громадської приймальні, який розміщено на інформаційному стенді та вебсайті Головного управління статистики.

Протягом 2023 року на вебсайті Головного управління статистики в рубриці “Звернення громадян”, актуалізовано  інформацію щодо стану роботи із зверненнями громадян.

Відповідно до плану роботи колегії Головного управління статистики на 2023 рік питання стану роботи зі зверненнями громадян розглядалось на засіданні колегії Головного управління статистики за підсумками роботи у липні та грудні 2023 року.

Питання щодо роботи зі зверненнями громадян та особистого прийому громадян у період дії воєнного стану систематично обговорювалося на оперативних нарадах у начальника Головного управління статистики, зокрема у Головному управлінні статистики забезпечено отримання поштової кореспонденції через стаціонарну поштову скриньку, опрацювання письмових та електронних звернень громадян. Також, проведено інформування громадян шляхом розміщення оголошення на вході до будівлі Головного управління статистики, на офіційному вебсайті та на його сторінці у соціальних мережах про зміни в організації прийому звернень громадян у зв’язку з запровадженням воєнного стану.

Протягом 2023 року в рамках підвищення правової обізнаності, професійної компетентності працівників, поліпшення якості роботи з діловодства  й оперативності вирішення порушених у зверненнях громадян  питань, працівниками служби діловодства  проведено навчання з підвищення рівня професійної компетентності з керівниками структурних підрозділів та особами,  відповідальними за ведення діловодства й архівної справи з метою поліпшення якості роботи з ведення діловодства й архівної справи та роботи зі зверненнями громадян.

 З метою додержання виконання контрольних термінів документів, працівники служби діловодства  постійно здійснювали випереджувальний моніторинг та проводили роз’яснювальну роботу щодо порядку ведення діловодства зі зверненнями громадян.

 Робота зі зверненнями громадян перебувала на постійному контролі в керівництва Головного управління статистики.

 

           

            

 

 

 

 Дата останньої модифікації: 09/02/2024