Інформація

щодо стану роботи зі зверненнями громадян та вжитих заходів, спрямованих на забезпечення гарантування реалізації конституційного права громадян

 на звернення, за І півріччя 2025 року

 

Робота із зверненнями громадян та вирішення порушених ними питань проводилась відповідно до Закону України "Про звернення громадян", Закону України "Про правовий режим воєнного стану", Указів Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" (зі змінами) та від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".

У І півріччі 2025 року до Головного управління статистики надійшло 27 звернень від громадян, що на 6,9% менше, ніж за відповідний період торік. Всі звернення надійшли поштою.

Із загальної кількості звернень 85,2% вирішено позитивно, 14,8% – роз’яснено по суті.

Порушень строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному управлінні статистики не було.

За характером питань, що порушували громадяни у звітному періоді, переважали звернення з кадрових питань.

Так, 14 звернень (51,9%) стосувалися кадрових питань, з питань праці і заробітної плати – 9 (33,3%), питань надання роз’яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 2  (7,4%),  з питань діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України – 1 (3,7%), роз’яснень застосування національних статистичних класифікацій (класифікаторів) – 1 (3,7%).

Серед звернень громадян 100% складали заяви (клопотання). За звітний період колективних звернень не надходило.

У І півріччі 2025 року найбільше звернень надійшло від громадян, які проживають у місті Івано-Франківську – 8 звернень (29,6%), Коломийського – 5 (18,5%) та Косівського – 4 (14,8%) районів.  Від громадян, які проживають за межами області, надійшло 5  або 18,5% звернень.

Серед тих, хто звертався у І півріччі 2025 року, 7 громадян зазначили свій соціальний статус, в тому числі 1 громадянин повідомив, що він є пенсіонером, 2 – працівники бюджетної сфери, 1 – державний службовець та 3 – безробітні.

Усі звернення оперативно розглянуто у відповідності до визначених законодавством термінів їх розгляду, надано роз’яснення та необхідну інформацію, вжито відповідних заходів, внаслідок чого повторних звернень громадян не надходило.

Особистий прийом громадян керівництво Головного управління статистики здійснює за графіком, затвердженим наказом Головного управління статистики від 31 грудня 2019 року № 121 "Про затвердження  графіку особистого прийому громадян керівництвом Головного управління статистики в Івано-Франківській області" (зі змінами).

З метою реалізації конституційного права громадян на звернення в розділі “Звернення громадян” на офіційному вебсайті Головного управління статистики (www.ifstat.gov.ua) в підрозділі "Звернення громадян" розміщено Закон України "Про звернення громадян", Порядок організації та проведення особистого прийому громадян, зразок документального оформлення звернення, інформація про звернення громадян у підрозділі «Аналітична довідка про стан розгляду звернень громадян», актуальні питання щодо звернень громадян, графік прийому громадян керівництвом Головного управління статистики, а також інформація про порядок подання електронного звернення й адреса електронної скриньки, розміщено графік участі керівництва в роботі прямої телефонної "гарячої" лінії Головного управління статистики.

В Головному управлінні статистики забезпечено функціонування громадської приймальні з надання безоплатної первинної правничої допомоги громадянам з питань, що відносяться до компетенції органів державної статистики. Прийом осіб, які потребують безоплатної первинної правничої допомоги, проводиться згідно з Графіком роботи громадської приймальні, який розміщено на інформаційному стенді та офіційному вебсайті Головного управління статистики.

Питання щодо роботи зі зверненнями громадян та особистого прийому громадян у період дії воєнного стану систематично обговорювалося на оперативних нарадах у начальника Головного управління статистики.

На офіційному вебсайті Головного управління статистики у розділі «Діяльність Головного управління статистики» щороку розміщується звіт про діяльність Головного управління статистики в Івано-Франківській області, у якому висвітлюється питання роботи зі зверненнями громадян, в рубриці “Звернення громадян”, актуалізовано інформацію щодо стану роботи із зверненнями громадян      у І півріччі 2025 році.

У звітному періоді проведено перевірку стану ведення діловодства та архівної справи, ведення діловодства зі зверненнями громадян у відділі поширення  інформації, комунікацій  та моніторингу статистичної діяльності Головного управління статистики. У ході перевірки надано практичну та методичну допомогу щодо  роботи зі зверненнями та запитами на інформацію громадян. Надавалась методична та практична допомога з питань ведення діловодства за зверненнями громадян начальникам структурних підрозділів Головного управління статистики, де відбулися кадрові зміни.

З метою додержання термінів виконання документів, працівники служби діловодства  постійно здійснювали випереджувальний моніторинг та проводили роз’яснювальну роботу щодо порядку ведення діловодства зі зверненнями громадян.

У цілому, у І півріччі 2025 року зафіксовано 16137 відвідувань офіційного вебсайту Головного управління статистики.

          Усі звернення, що надійшли до Головного управління статистики у І півріччі 2025 року, розглянуто в установлені законодавством строки. Забезпечено реалізацію конституційних прав громадян на письмове звернення, особистий прийом і обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.

 

           

            

 

 

 

 Дата останньої модифікації: 24/07/2025